“Krznena Venera”, film Romana Polanskog, bio je inspiracija reditelju Momčilu Miljkoviću da u Pozorištu mladih inscenira ovaj tekst po sopstvenooj adaptaciji. U tome mu je, glumački potentno pomogao dvojac u kojem su Tijana Maksimović i Danilo Milovanović. Predstava je nastala u koprodukciji Pozorišta mladih i novosadske Vina produkcije. Naizgled jednostavna priča počinje u trenutku kada reditelj organizuje audiciju da bi pronašao glavnu glumicu, a tokom predstave sve će se okrenuti u neočekivanom pravcu koji će nam reći mnogo toga o manipulaciji i njenim mehanizmima, koji će opet vrlo rečito progovoriti o vremenu u kojem smo neretko i žrtve i manipulatori. Svi igramo neke uloge O razlozima koji su ga inspirisali da se pozabavi ovom pričom, reditelj Miljković kaže: “Prelazeći iz jedne u drugu, pa u treću ulogu, naši likovi otkrivaju ono što su oboje morali, ili hteli da sakriju, svako…
Predstava inspirisana istoimenim stripom slavnog novosadskog strip crtača Branislava Baneta Kerca, nastala je u saradnji Fondacije "Novi Sad - Evropska prestonica kulture" i Pozorišta mladih. "Cat Claw" je priča o paralelnim dimenzijama, ljudima pacovima, opasnim tehnologijama, neprežaljenim ljubavima, studentskim mukama, hevi metal koncertima, akcionim herojima sa viškom kila i super ženi koja mora sa svim tim da se nosi. Reč autora Branislava Kerca "Ukrštanje filma i stripa ili stripa i filma je česta pojava. Ali, kada nas pitaju za neko pozorišno delo pretočeno u strip i obrnuto – tu već moramo da se zamislimo. Gospođa ministarka, Buba u uhu ili Oskar je kriv za sve u stripu – ne postoje. Kako stojimo sa stripom postavljenim na daske koje život znače? Pada mi na pamet Alan Ford i… opet Alan Ford. Za nešto konkretnije treba mi ili pola-pola, ili pomoć prijatelja.…
Kako da plešemo zajedno / kad nismo jedan / nego mnogi?Kako da plešemo zajedno / ako je toliko nas još uvek zbunjeno?Kako da plešemo zajedno / ako se plašimo / jedni drugih?Kako da plešemo zajedno / ako nemamo empatije?Kako da plešemo zajedno / ako smo okruženi nasiljem?Kako da plešemo zajedno / ako ne možemo da oprostimo sebi i drugima?Kako da plešemo zajedno / ako ne mislimo isto?Kako da plešemo zajedno / ako stariji ne čuju mlađe?Kako da plešemo zajedno / ako neka mišljenja olako odbacujemo?Kako da plešemo zajedno / ako se neki od nas / ne vide?Kako da plešemo zajedno / ako ne znamo svoja prava?Kako da plešemo zajedno / ako se neki od nas / ne čuju?Kako da plešemo zajedno / ako smo okruženi lažima?Kako da plešemo zajedno / ako se ne razumemo?Kako da plešemo zajedno/ ako su neki…
Oni su naša zaboravljena deca, koju smo - mi - zaboravili... Zato su sada tu - zbog svega što smo im obećali da će biti, a nije se dogodilo. Ti anđeli sa krilima duboko umočenim u katran došli su da naplate ekstra kamatu na sjebano detinjstvo. Sada s pravom pitaju: koliko još ratova treba da izgube oni koji su ih izgubili da bi shvatili da su bivši?!! "Deca Paklene pomorandže" istražuju izvore, razloge i povode nasilja među decom danas. Činjenica da su nam deca sve agresivnija i surovija jedni prema drugima, da na neshvatljivo maštovite načine ponižavaju jedni druge, da se beskrupulozno targetiraju, kako u stvarnom, tako i u virtuelnom svetu, mora postati najvažnija tema za sve nas kako bismo društvenu klimu bar unekoliko promenili u korist svojih potomaka. Jer, svi smo krivi: porodica, poljuljani sistem vrednosti, sistem obrazovanja, društveno-politička…
(po motivima istoimenog romana Aleksandra Dime) Autor: Aleksandra Glovacki Reditelj: Darijan Mihajlović Scenograf: Vesna Popović Kostimograf: Milica Grbić Komazec Kompozitor: Ana Krstajić Scenski pokret, scenske borbe i mačevanje: Dragan Stojmenović Asistent za scenske borbe i mačevanje: Dejan Karlečik Koreograf: Mirko Knežević Dizajn tona: Miloš Romić Dizajn svetla: Ratko Jerković Scenski govor: Saša Latinović Koreptetitor: Aleksandra Lazin Dizajn plakata i programske knjižice: Dejan Podlipec Igraju: Atos (kraljev musketar): Aleksa Ilić Portos (kraljev musketar): Danilo Milovanović Aramis (kraljev musketar): Slobodan Ninković Dartanjan: Darko Radojević Planše (sluga Dartanjanov): Aleksandar Milković Konstanca: Kristina Savkov Milejdi De Vinter: Slavica Vučetić Kardinal Rišelje: Saša Latinović Luj 13. (kralj Francuske): Miloš Macura Ana (francuska kraljica): Marina Cinkocki Madam De Sable (kraljičina dama): Jelica Gligorin Lord Bekingem: Dejan Šarković De Trevil (zapovednik musketara): Saša Stojković Žisak (zapovednik garde): Ivan Đurić Krčmarica: Anica Petrović Dvorske dame: Sanja Tomić, Marija…
Reč reditelja:"Televizijski format o običnim ljudima koji su snimljeni u stvarnim situacijama - tako veoma jednostavno glasi definicija rijaliti programa. Iako korene tog formata možemo da prepoznamo još četrdesetih godina prošloga veka, novi milenijum je vreme njegove globalne ekspanzije. Srbija, s malim zakašnjenjem u odnosu na svet, prihvata taj fenomen koji će uskoro postati ne samo sastavni deo naše svakodnevice, nego i kreator iste.Da bi se neki rijaliti "uhvatio" u određenoj zemlji, on mora da bude prilagođen podneblju jer ne može da uspe ukoliko se gledaoci ne mogu identifikovati s onim što gledaju. Prema toj logici, učesnici rijalitija predstavljaju delove ličnosti naroda koji taj rijaliti gleda. U nekim našim susednim zemljama, primera radi, gledanost ovakvih programa naglo opada čim se pojavi neki oblik nasilja i konflikta, zbog čega kreatori strogo paze da toga ne bude. Na šta kreatori kod nas…
Sezona 2019/2020. KAD SAM BIO GARAV Pisac teksta: Milivoje MlađenovićReditelj: Stevan BodrožaScenograf: Zorana PetrovKostimograf: Biljana GrgurScenski pokret: Ista StepanovIzbor muzike: Stevan BodrožaSaradnik za scenski govor: Saša LatinovićDizajn programske knjižice i plakata: Dejan PodlipecFotografija i video snimanje predstave: Zoom media Igraju: Mika Antić........................................................Ivan ĐurićŽarko, Mile Dileja................Danilo MilovanovićMalilini, Stevanka........................Marija RadovanovUčiteljica, Mara Gatara....................Neda DanilovićVili, Policajac, Vojnik...........Ervin Hadžimurtezić Organizator: Ivana CvejanovInspicijent i sufler: Snežana VelimirovićDizajn svetla i tona: Đorđe ilićDekorateri: Zoran Mikić, Boban ToromanGarderober: Dragica VuksanovićŠminker: Anja GemovićKrojači: Nikodinka Folić, Sava StefanovićNabavka: Gordana IlićSaradnica za marketing: Radmila Simeunović Prva proba: 1.02.2020.Premijera: 28.03.2020./14.10.2020. Mihajlo Nestorovićdirektor Pozorišta mladih REČ REDITELJA: "U komadu "Kad sam bio garav" Milivoja Mlađenovića kroz niz poetskih scena, jasno izniklih iz motiva Antićevih pesama, pokušava se evocirati neuhvatljivi miris detinjstva - detinjstva koje je potom odredilo tok jednog života i kroz njega "provejavalo" kao daleka trauma ali i kao izgubljena radost koja…
Reč reditelja Predstava “39 stepenika” ima čak tri izvora: po avanturističkom romanu Džona Bakana iz 1915. godine nastao je kultni britanski film koji je 1935. režirao Alfred Hičkok, da bi pozorišnu adaptaciju ovog filma uradio Patrik Barlou 2005. Tako se u ovom pozorišnom komadu prepliću različiti rukopisi i poetike jednog romanopisca, jednog kultnog reditelja i jednog savremenog glumca komičara. Bakan je doneo nešto novo u žanr trilera - u centar zbivanja ubacio je slučajnog junaka, čoveka koji pod sticajem neobičnih okolnosti biva upleten u neverovatnu avanturu u kojoj pokušava istovremeno da razotkrije međunarodnu špijunsku organizaciju i da dokaže svoju nevinost povodom optužbe za ubistvo koje nije počinio. Genijalni reditelj Hičkok, čuven po napetim trenucima i uzbudljivim zapletima, napravio je od avanturističkog romana briljantan triler. Kroz njegove filmove ponavljali su se mnogi motivi, pa je i naša predstava prepuna citata iz…
Čuveni brodvejski mjuzikl, čiji je tekst uobličio Robert Lenard oslanjajući se na kultni film Miloša Formana, režira gost iz Mađarske Peter Telihaji. U predstavi učestvuje dvanaest glumaca Pozorišta mladih i Novosadskog pozorišta, i deset studenata glume novosadske Akademije umetnosti, iz klase prof. Borisa Liješevića. Predstavu će koreografski uobličiti Peter Kovač Geržon, a glumce će uživo pratiti orkestar pod vođstvom Davida Klema. Projekat se realizuje u koprodukciji Pozorišta mladih i Centra za razvoj vizuelne kulture Novi Sad, a pod pokroviteljstvom Ambasade Sjedinjenih Američkih država i Grada Novog Sada. Koprodukcija: Pozorište mladih Novi Sad i Centar za razvoj vizuelne culture Pod pokroviteljstvom Američke ambasade Reditelj: Peter Telihaji Adaptacija teksta: Robert Lenard Koreograf: Peter Kovač Geržon Scenograf: Dženi Horvat Kostimograf: Biljana Grgur Asistent kostimografa: Selena Bačkalić, Ilija Nestorović Prevodi pesama, dramaturg, lektor: Nina Plavanjac Lektor: Saša Latinović Aranžman: David Klem Korepetitor: Aleksandra Lazin…
Autorski projekat Reditelj: Olja ĐorđevićDramaturgija: Danica Nikolić NikolićScenograf: Diana Radosavljević MilovićKostimograf: Milica Grbić KomazecKompozitor: Irena PopovićKoreografija: Ista StepanovKorepetitor: Aleksandra Lazin Igraju:Kristina SavkovSlavica VučetićNeda DanilovićMarija Radovanov Jelica Gligorin Aleksa Ilić Saša StojkovićSlobodan NinkovićSaša LatinovićDanilo MilovanovićAleksandar Milković PREMIJERA: 24.10.2019. O predstavi “Zaljubljivanje”, Pozorišta mladih u Novom Sadu “Zaljubljena žena ne može biti razumna. Ako jeste razumna, verovatno nije zaljubljena.”Mae Vest Zaljubljivanje, taj hemijski proces u organizmu koji te dovodi do stanja bezumlja i ludila. Na koji imaš psihosomatske reakcije. Stanje u kome ne možeš da jedeš, da spavaš. Stanje u kojem se boriš sa hordama podivljalih leptira koji ti buraze stomak I izvrću tvoju nutrinu na naličje. Stanje apsolutne krhkosti i nadljudske snage. Stanje u kome sagledavaš život kroz ružičaste naočari, čak iako je perspektiva crna da ne može biti crnja. Drogiran si, a da psihoaktivnu supstancu nisi ni pomirisao. Veći si…